Campagne die verse aardappelen in de kijker zet
Nieuws
|09 Januari 2025
Van midden januari tot begin februari loopt de nieuwe golf van de campagne voor verse aardappelen ‘Potatoes – Prepare to be surprised’. Met deze campagne zet VLAM de veelzijdigheid van verse aardappelen in de kijker bij een jongere doelgroep (18 – 34-jarigen).
De campagnegolf zet de aardappelkalender in de kijker, die sinds begin januari beschikbaar is op de website www.aardappel.be. Met 365 aardappelrecepten, biedt de kalender 1 inspirerend recept voor elke dag van het jaar, afgestemd op elk seizoen en elke gelegenheid. Van klassieke gerechten tot verrassende culinaire creaties, er is voor ieder wat wils. Met een recept voor elke dag van het jaar maken we het makkelijker dan ooit om gevarieerd en gezond te koken met aardappelen.
Om deze campagne extra kracht bij te zetten, werken we samen met vier influencers. Zij delen hun favoriete recepten en kooktips via hun sociale mediakanalen en inspireren de doelgroep zo om aan de slag te gaan met verse aardappelen. Hun video’s laten zien hoe eenvoudig en smakelijk het kan zijn om elke dag iets nieuws te proberen. Daarnaast wordt de campagne ondersteund door een mediacampagne op sociale media: Instagram en Facebook.
Verse aardappelen zijn dé ster van elk gerecht en een onmisbare keuze voor uw klanten. Denk aan romige puree, knapperige frietjes en ovengebakken lekkernijen. Nu is het moment om aardappelen in de kijker te zetten en uw klanten te inspireren met de veelzijdigheid en kwaliteit van dit product! Surf gratis mee op de communicatie die VLAM voert.