11 oktober is Wereldeidag
Product in de kijker
|04 October 2024
De tweede vrijdag van oktober is het Wereldeidag en VLAM doet uiteraard mee. Met onze campagne richten we ons tot zowel studenten als jonge gezinnen met kinderen. Ei is een veelzijdig product en dat willen we meegeven in onze boodschap “Laat je verleiden”.
De VLAM-campagne
VLAM voorziet postkaartjes voor de studenten die verdeeld worden in eetgelegenheden voor studenten in Vlaanderen. De kaartjes zijn voorzien van leuke spreuken en zinnen die de studenten aan elkaar kunnen doorgeven. Ze zijn een subtiele hint naar meer inspiratie voor recepten met eieren, want eieren zijn voedzaam en bovendien budgetvriendelijk. Belangrijke zaken voor een student. Op de vooravond van Wereldeidag wordt de campagne aangekondigd via projecties aan de Vooruit in Gent en de Grote Markt in Leuven. Rond verschillende scholen in Antwerpen zullen digitale panelen van JC Decaux de eipromotie voorzien op 10 en 11 oktober.
Daarnaast voert VLAM een online video-advertentiecampagne naar een ruimere groep van consumenten. Op 7 oktober vind je de troeven van het ei en inspiratie op hln.be. In het programma Dagelijkse Kost gaat Jeroen Meus aan de slag met eitjes en op hun app krijgen de recepten met eitjes de volle aandacht.
Al deze communicatie wordt versterkt via onze kanalen van lekkervanbijons.be (website, nieuwsbrief, Facebook en Instagram).
Info over voedingswaarde, bewaartips, soorten eieren én tal van recepten: www.lekkervanbijons.be/ei.
Haak mee in op deze communicatie en zet de eitjes in de spotlights op Wereldeidag.